دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

لیگ برتر فوتبال| سپاهان به دنبال صعود موقت به صدر جدول/ امید ذوب‌آهن به لغو دیدار با شهر خودرو

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دیدارهای نمایندگان اصفهان با رقبایشان آغاز خواهد شد و سپاهان و ذوب‌آهن خواسته‌های متفاوتی دارند.
کد خبر : 546079
)0 - Copy (8).jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته پنجم بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال که قرار بود امروز با برگزاری سه دیدار آغاز شود با لغو یک مسابقه و برگزاری دو دیدار دیگر شروع می‌شود. اگرچه احتمال لغو یکی دیگر از مسابقات وجود دارد.


ذوب آهن – شهر خودرو


مسئولان ذوب‌آهن خواهان لغو این مسابقه همانند دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس هستند. به دلیل حضور سرخ‌پوشان در فینال لیگ قهرمانان آسیا و خطر ابتلا به ویروس کرونا برای نماینده ایران در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر این مسابقه به زمان دیگری موکول شد. این موضوع باعث شد تا مسئولان ذوب‌آهن که بیش از 6 مورد ابتلای قطعی به کرونا در تیمشان وجود دارد و جواب تست نفرات مشکوک نیز امروز مشخص می‌شود خواهان لغو مسابقه شوند اما تا به این لحظه سازمان لیگ موافقت خود را اعلام کرده و مدیران شهر خودرو هم که هزینه سفر را پرداخت کرده‌اند، حاضر به لغو مسابقه نیستند. ابتلای 1+15 نفر از اعضای هر تیم به ویروس کرونا باعث لغو یک دیدار می‌شود.


ذوب‌آهن در 4 بازی قبلی 3 امتیاز گرفته و شهر خودرو 4 امتیاز دارد. اگر مسابقه برگزار شود بدون شک شرایط نماینده مشهد به مراتب بهتر است.


نفت مسجد سلیمان – سپاهان


نفت روند خوبی نداشته و با پیروزی بیگانه بوده است. شاگردان سید مجتبی حسینی با کسب سه تساوی در رده سیزدهم هستند و تلاش خواهند کرد تا امروز به اولین سه امتیاز خود دست یابند، اگرچه دیداری بسیار سخت پیش رو دارند. در مقابل سپاهان 7 امتیازی که در رده ششم ایستاده به دنبال آن خواهد بود تا پیروزی دیگری را ثبت کند و در میان مدعیان کسب عنوان قهرمانی جای بگیرد. 


زردپوشان اصفهان هفته قبل مقابل سایپا پیروزی را در دقایق پایانی با تساوی عوض کردند تا رتبه دوم جدول را با ششم عوض کنند. نفت هم در شرایطی مغلوب نساجی شد که گل سالنم این تیم مردود اعلام شد تا سریال اشتباهات تأثیرگذار داوری در این فصل بیش از پیش شود. قطعاً هر دو تیم در فصلی که فوتبال نتیجه‌گرا بر فوتبال زیبا اولویت دارد به چیزی جز کسب 3 امتیاز و بهبود جایگاهشان در جدول رده‌بندی فکر نمی‌کنند. ضمن اینکه سپاهان در صدرت کسب پیروزی پر گل موقتاً به صدر جدول صعود می‌کند.


 


جدول پایانی هفته چهارم بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته